Copywriting

Copywriting
Copywriting2018-04-26T18:47:33+00:00

Copywriterské služby

Služby 1 NewsMedia sú kvalitné a cenovo dostupné. Garantujeme, že článok bude napísaný a zverejnený vždy načas. Zo rozsiahlej ponuky našich partnerských webstránok si vyberie každý. Sme zameraní všestranne a dokážeme pokryť aj najnáročnejšie požiadavky. Disponujeme skúseným kolektívom copywriterov a špecialistov na rôzne oblasti (IT, auto-moto, zdravie…). Vlastníci magazínov získavajú objednaním článkov na stránke 1 NewsMedia silného partnera, ktorý im pomôže nájsť obchodnú príležitosť formou zverejnenia PR článkov na kvalitných webstránkach. Spoločnou reklamou, marketingom a linkbuildingom získate oveľa viac príležitostí a zaujímavých objednávok!

Ako prebieha spolupráca?

Čo potrebujú naši copywriteri ku svojej práci?

V reklamnej brandži (ale i v obchode samotnom) majú slová magickú moc. Firemné posolstvo odovzdané prostredníctvom textu si však vyžaduje dôkladnú prípravu. Pokiaľ si sami netrúfate na štylizáciu kvalitných textov, ktoré by dokázali predať Váš tovar alebo službu, tak využite zdatnosti profesionálneho copywritera. Je to vlastne textár s precíznym a jedinečným štýlom, ktorý pri svojej práci dodržiava zásady SEO (Search Engie Optimization), a teda optimalizáciu pre vyhľadávače. V praxi to znamená, že takéto texty sa dostanú do TOP pozícií napr. na google alebo seznam.cz, a tak sú bližšie k cieľovej skupine užívateľov. Ocitnú sa presne na tom mieste, kde ich budú klienti hľadať. Takáto marketingovo atraktívna prezentácia je dnes pre všetkých predajcov nenahraditeľná a význam SEO je nepopierateľný.

Čo ale bude copywriter od Vás potrebovať?

Áno, čím kvalitnejší text chcete, tým viac informácií musíte reklamnému textárovi ponúknuť. Hoci jeho fantázia siaha veľmi ďaleko, hľadať násobky nuly nedokáže.

Na prvom mieste ste vy – Vaša spoločnosť

Spoločenská etiketa hovorí, že na úvod sa treba predstaviť. Nevynechajte preto všetky podstatné detaily ( názov firmy, popis spoločnosti, vízie, ciele a zásady).

Produkty s služby, o ktorých by sa mal každý dozvedieť

V druhej fáze komunikácie medzi Vami a copywriterom prichádza na rad alter ego celého procesu. Čo chcete v texte propagovať? Na čo slúži Váš výrobok a k čomu je dobrá Vami ponúkaná služba? Má nejaké špecifické vlastnosti? Zodpovedajte všetky otázky, ktoré by sa mohol spýtať aj Váš budúci zákazník. Aký úžitok či výhody mu produkt prinesie? Vyzdvihnite inakosť a sústreďte sa na to, prečo by sa mali ľudia obrátiť práve na Vás a nie na konkurenciu.

Formálnosti na záver

Obchodníci si ešte stále plne neuvedomujú napríklad význam kľúčových slov (keywords). Ide o slová a frázy, ktoré zadávajú návštevníci webu do vyhľadávača najčastejšie. Tieto slová by sa mali objaviť aj vo Vašich textoch, ak chcete trafiť do čierneho. Ďalej si treba ujasniť, aký štýl Vám vyhovuje. Podaktoré produkty si totiž vyžadujú nemalé špecifiká (luxusnosť, hravosť, fantastickosť, dvojzmyselnosť, konzervatívnosť či odbornosť). Samozrejmosťou všetkých reklamných textov by mal byť pozitivizmus z nich vyžarujúci. Určite si cieľovú skupinu a typ zákazníka (tínedžeri, seniori, lekári, bežní ľudia…). Pokiaľ sa máte čím pochváliť, tak to urobte (referencie, ohlasy zákazníkov, tlačové správy, certifikáty…). Ešte pred samotnou realizáciou textu by malo byť jasné, kam chcete reklamný PR článok umiestniť (web, text na e-mail alebo do tlače, slogan). Komerčný text nemusí byť iba o tvrdej reklame. V podstate sa od toho bežného takmer nelíši, no je v ňom prirodzenou formou zakomponovaná reklama. Preto si môžete tiež zvoliť tému (Alternatívna medicína, Ako sa brániť proti horúčavám…).

Úplne na záver dodajte rozsah článku (počet strán, slov, znakov) a dátum ukončenia (deadline).

Veríme, že tieto malé rady položili dobrý základ našej prvotnej spolupráce.

Tešíme sa na Vaše objednávky!

0
on-line magazínov
0
publikovaných článkov
0
skúsených redaktorov
0+
spokojných klientov

Zaujala Vás niektorá zo služieb v našej ponuke?

Zistiť viac