Ako prebieha spolupráca?
PR SEO články
- uverejnenie PR článku (v cene je 3 x odkaz max. 2 foto) cena od 19,- €
- napísanie PR článku (text 1Ns = 1800 znakov + 3 x odkaz, max. 2 foto) cena 10,- €
Článok je súčasťou obsahu po dobu trvania magazínu.
Zľava 10% pri objednávke nad 10ks
ceny sú bez DPH
(na vyžiadanie vieme fakturovať aj z neplatcu DPH)
V objednávke je potrebné špecifikovať:
klient / názov magazínu v ktorom budeme článok publikovať / kľúčové slová
- v prípade prvej objednávky je potrebné zadať fakturačné údaje
- ak sa jedná len o uverejnenie článku tak po uverejnení Vám zašleme faktúru
- ak máte záujem o napísanie a uverejnenie článku vystavíme Vám zálohovú faktúru, po jej uhradení zadáme špecifikáciu na texty naším copywriterom
Vyhradzujeme si právo nezverejniť články, ktoré sú
- v rozpore so zákonmi SR;
- vulgárne a s rasistickým podtextom;
- s odkazmi na pornografické servery;
- za hranicami dobrého vkusu;
- propagácia hazardu;
- za príplatok 100% zverejnenie články ponúkajúce pôžičky a politickú inzerciu,
- duplicitné články – uverejňujeme len unikátne články nepublikované na internete – duplicitný obsah (rovnaký PR článok uverejnený na viacerých weboch po zaindexovaní Google robotom vám môže viac uškodiť ako pomôcť) v prípade že duplicitu zistíme dodatočne článok vymažeme a peniaze za zverejnenie nevrátime
Ako písať SEO články: – resp. ako píšeme naše PR články
- rozsah článku – náš článok musí mať min.1950 znakov, čiže o niečo viac ako klasická NS, ktorá má 1800 znakov/cca 250 slov. Rozsah textu sa dá skontrolovať napr. na normostrana.sk
- ak je v zadaní určená téma, je potrebné si ju naštudovať (vygoogliť)
- kľúčové slová sa musia zapracovať do textu v nezmenenej podobe (neskloňovať) a zvýrazniť tučným písmom
- odkazy z kľúčových slov treba nalinkovať – ak v zadaní sú linky
- odkazy z kľúčových slov nedávame do perexu, ani do podnadpisu (google to nemá rád)
- článok musí mať nadpis + min. 2 x podnadpis H2-ku (google to má rád)
- články treba dodať vo formáte MS Word. Názov súboru = názov článku (téma) – ak sú články v zadaní číslované, tak pred názov uvedené číslo
- ilustračné fotografie ku článku prosíme vybrať vo fotobanke http://www.shutterstock.com/home a link na vybranú fotografiu vložiť do súboru pod článok napr. https://www.shutterstock.com/cs/image-photo/young-businessman-holding-cardboard-smiley-face-185579621
Špecifikácia pre copywriting (v prípade že nedodáte tak je na copywriterovi ako článok napíše) – netreba písať stačí dodať link kde môžeme k téme čerpať
- Názov firmy a zameranie:
- História firmy: (stručne popíšte)
- Téma článku: kde máme čerpať napr. firemná web stránka (linky)
- Štýlové ladenie webu: (popíšte akým štýlom majú byť ladené texty, na čo sa zameriava Vaša firma, akú cieľovú skupinu chcete osloviť. príklad štýlov: priateľský, hovorový, seriózny, vtipný, úderný, tradičný, …)
- Osoba textov: (v akej osobe má byť písaný text? Spoločnosť/firma, my, ja, …)
- Webstránky konkurencie, podobné stránky, či stránky, ktoré sa Vám páčia: Čo je Vašou prednosťou?: (popíšte, čím sa líšite od konkurencie, prečo by si mal zákazník vybrať práve Vás)
- Nedostatky: tým sa v článku šikovne vyhneme
- Optimalizácia: kľúčové slová, ktoré máme použiť v článku a kam majú smerovať (linky)
- Čo by mal ešte copywriter vedieť?: (dôležité pripomienky, postrehy, želania, …)
- Ilustračná fotografia max. 2 ks (pozor na autorsky zákon)
0
on-line magazínov
0
publikovaných článkov
0
skúsených redaktorov
0+
spokojných klientov